Sayfalar

Kafirun Suresi Ve Meali

 Kafirun Suresi Okunuşu


  •  Kul yâ eyyühel kâfirûn.
  •  Lâ a'büdü mâ ta'büdûn.
  •  Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd. 
  •  Ve lâ ene âbidün mâ abedtüm.
  •  Ve lâ entüm âbidûne mâ a'büd. 
  •  Leküm dînüküm veliye dîn.

 Kafirun Suresi Anlamı





  •  (Ey Muhammed!) De ki: Ey inkârcılar! Ben sizin taptıklarınıza tapmam.
  •  Benim taptığıma da sizler tapmazsınız.
  •  Ben de sizin taptığınıza tapacak değilim. 
  •  Benim taptığıma da sizler tapmıyorsunuz. 
  •  Sizin dininiz size, benim dinim banadır.


 Kafirun Suresi Sesli Okunuşu Video








 Tıklayın
İçin



Kafirun suresi okunuşu ve anlamı 
Kafirun suresi yazılışı ve anlamı
Kafirun suresi anlamı ve açıklaması
Kafirun suresi anlamı ve tefsiri
Kafirun suresi ve anlamı diyanet
Kafirun suresi ve anlamı nedir
Kafirun suresi arapçası ve anlamı
Kafirun suresi anlamı ve fazileti

Kafirun suresi dinle
Kafirun suresinin fazileti
Kafirun suresi okunusu
Kafirun suresi meali
Kafirun suresi arapça
Kafirun suresi fazileti
Kafirun suresi ingilizce

Kafirun suresi türkçe meali